Tuesday 17 July 2012

Review engagement dais

Assalamualaikum..

Nak review dais ataupun tempat sarung cincin,hehe
wat simple2 je men belasah je,huhu

kerusi tu kerusi lama yang saya upholster sendiri masa kakak saya kawan 3 tahun lepas

tak nak duk kat lain sebab nanti takut nampak gemuksss
gambar dais kakak saya pada entri di SINI


pagi ahad tu adik saya baru belikan berus cat yang kecik
so gigih la saya cat bahagian putih2 tu sebab dah kotor2.huhu

kain pink yang backdrop belakang tu yang terjurai2 tu beli kat Nagoya PAS shah alam je
RM6 semeter, so saya beli 2 meter
kawan saya potong sabtu malam ahad tu
pagi ahad tu saya cari tali apa yang ada & ikat jadikan tirai,hehe

tirai RM12 :D

hasilnya
sori tak de gmbar kosong,huhu


semasa majlis



tunduk je masa ni sebab segan sorang2 duduk atas kerusi yang lain duk kat lantai,haha
masa ni dah sarung cincin dah,tengah kata2 terakhir

kemudian kerusi kami (saya & besties) angkut keluar kat tepi rumah jadikan tempat outdoor photoshoot la konon,haha



bersama mak tiri & ayah

kesimpulan nya adalah, gunakan apa yang ada & less is more :D

No comments: