Wednesday 25 April 2012

DIY Kad kahwin

    Ini projek DIY untuk adik saya
dia dengan tunang dia cadang nak print sendiri je kad kahwin
print colour guna printer biase je

so,sebagai kakak yang prihatin, tengoklah cam mana rupanya design kad kahwin dia tu
sekali tengok..azabbb nya..
bagi saya la..memang cakap je kat dia depan2 camtu..
xde cakap belakang2 tapis2 punya

so,offer la nak tolong design kan
cadangan saya,print black atas kertas kraft paper

inspirasi dari google:







saya suruh dia pilih antara design2 tag yang saya ada
ada yang kerawang la,itu la,ini la
dia pilih ini


so, akan ada design pokok tu la nanti



p/s: kad kahwin saya pun nanti akan guna kraft paper 
tapi dalam bentuk postcard
takde lipat2 & design yang modern

kraft paper murah saiz A4 & A3 ada di kedai Westar di Pusat Komersil Shah Alam
tak ingat berapa sepeket tapi kalau ada member card cam saya, 
lagi dapat murah

5 comments:

Anis aka Mama Mila said...

love the idea of using craft paper...tapi tak pandai mendesign plak huhu T_T

EIKA said...

gud idea...boleh jimat kos ni :P

akudidi said...

yup mmg best pakai kraft paper ni, penah nak wat dlu, akhirnye byk sgt idea kad kawen, jadi benda lain lak.hahahah.
p/s: dd jmpa kertas kraft 1 pek ade 100pcs RM15 kat SS15 subang jaya

Aimi Mursyidah said...

Anis_Apis: boleh je nak tolong design kan,huhu. tapi tak thu mnepati taste awk ke tak :)

EIKA: kan. jimat kos blh gne untk bnde lain cm hneymoon,hehe

didi: murah jgak tu,huhu. Thanks for sharing :)

Kisah Aku... said...

soalan : kat ss15 tu bole bg alamat detail x? sepeket ada 100pcs, kertas tu saiz A4 ke?