Friday, 16 November 2012

Review by a dear friend

Assalamualaikum..

Alhamdulillah sudah semakin membiasakan diri dengan kehidupan as a wife..
first week was very hectic..kemas rumah selepas kenduri..
entertaining nenek & makcik dari kampung..dorang stay utk abang nikah sekali 10 November tu..
so,kami bawak la mereka jalan2 etc supaya tak bosan..
plus,weekend tu date 'keramat' kan..
so, banyak la job :)

This week is for us to settle down..
kemas2 bilik & establish a routine :)
ada hikmah nya saya ambil cuti khas sem ni, so xde la hectic sangat..
boleh la merasa jadi housewive,haha..

Sekarang tengah tunggu lagi gambar dari OP,dah ada gambar baru nak review satu-satu,hehe..
btw, ada review from one of my besties & bridesmaid, Jue..
kalau korang rajin,boleh tengok SINI

p/s: Jue, thanks for the very sweet review & post <3

2 comments:

orked violet said...

sweet sangat.da bc review from ur friend.cantek La..peLamin pon sweet. Like! Like! Like =)

Miss & Mr. W said...

orked violet: tq dear :)