Monday 4 June 2012

MUA booked


Assalamualaikum..

Alhamdulillah dah setel book 1 dari 4 vendor untuk majlis saya nanti :)
lega nya rasa
padahal baru setel 1 benda,haha
planningnya dalam lagi 2,3 minggu lagi nak setelkan book OP pulak
kemudian katering & khemah 

MUA saya
Kak Fadhillah Adnan

dah lama saya minat dengan makeup K.Fad ni sebab simple & natural
lagipun dia menjaga dari segi Islamik.takde eyebrow trimming & false eyelashes
rate pun affordable
RM240 (RM40 is transport rate ke Klang)

yang saya risau cuma takut lipstick tak sesuai sebab bibir saya tebal
susah nak nampak elok kalau pakai lipstick
harap expertise K.Fad dapat men transformkan saya menjadi jelita nanti,hehe


3 comments:

SarahSyafiq said...

Ouh, sukanya kalau dapat MUA yang boleh tolerate sbb byk dgr cerita mula je diorang janji tak cukur kening la tp last2 buat jugak.tp mungkin tak semua.

Fadh Adnan said...

InshaAllah..May i do my best to you.. Thanks dear! :)

Aimi Mursyidah said...

Sarah: saya pun selalu dgar crita cmtu sbb tu cari MUA yg menjaga bab2 camni :)

K.Fadh: welcome kak.tak sangka akk komen kat blog sy..
>.<