Saturday 21 April 2012

Sketches dibeli & dipamer

Assalamualaikum..

Hari khamis baru2 ni kami sekelas ke PUBLIKA
untuk kelas graduate visual research
PUBLIKA ni best gak la
mmg artsy fartsy punya tempat & ada style sendiri

al-kisahnya, kami kena buat contour drawings atau fast sketches
as part of our experience dalam merekod data

so, saya merayap-rayap la kat dalam PUBLIKA tu
landingkan diri depan butik vintage ni 
namanya, the odd loft
sebab suka design butik n baju2 nya

tengah sketch ni tiba2 amoi ni datang bukak kedai
rupanya tokei..ingtkn nak kena soal siasat
kecut perut jap kami-kami ni,huhu
dia datang tengok kitorang wat sketches
sangat appreciative

dia sibuk na beli & tanya harga
saya manalah pernah jual sketches & rasa cam biasa je pun
takde la lawa mana macam orang lain
so, dia bagi RM20 pun dah ckup happy,hehe

saya ada jugak tunjuk sketches wedding dress saya
dia tanya takde design moden ke
saya kata lah tu design untuk diri sendiri je,huhu
dia ambik contact nombor saya
kalau ada pape nak contact saya
harap2 ada la rezeki nak kahwin disitu ;D

pusing2 gi usha tempat lain wat drwing pulak
tengok2 sketches saya dipamer kat window display kedai tu
happy tak terkata :DD



(kan saya dah kata,sketches biasa2 je,hehe)

No comments: