Sunday 4 March 2012

DIY Hantaran Fresh Flowers

  Ini hantaran untuk hantaran tunang adik saya, Khadijah.
Ya, dia langkah bendul saya tapi xpelah. Jodoh dia sampai dulu. Sob.sob.

Tema nya adalah pink & turquoise. 
Bunganya adalah carnations & baby's breath.
Bunga dia yang pilih, saya tukang tolong gubah je :D




Chocolates

     Chocolates nya saya dan adik saya, Masterchef Hanisah buat.

Cupcakes
     Cupcakes dibuat oleh Khadijah sendiri. Perasan tak icing tu cam pelik? 
Sebab dia degil tak nak dengar nasihat Masterchef Hanisah, nak jugak guna white choc padahal orang dah kata tak sesuai.Tsk. Tsk.
gasak lah kau,haha.

Fruits


Fabric for solemnization






Sireh junjung


                        Sireh junjung nya moden sebab saya suka design yang moden.haha.   



All
During the engagement ceremony :))

Nanti saya tunjuk yang untuk abang saya pulak :))


No comments: