Monday, 12 March 2012

Cloth doily

Suka sangat cloth doily ni.
Saja nak berkongsi kat sini kot2 ada yang minat dgan benda ni cam saya.

Jenis2 yang ada


Cantik sangat! Suka2.

Idea-idea menarik..

Boleh buat hiasan bilik ni..

Cantik padahal macam senang je nak buat kan..

Gorgeous!

Jahit2 sikit dah cantik & jadi.

Cantum2 jadilah table runner yang lawa.

Boleh beli kat sini 

Tak sangka benda camni ada jual kat Malaysia kan.
Suka sangat website tu, macam2 ada.
Tengok la sendiri :))
P/S: diorang tak bayar saya pun tapi saja nak kongsi :D

3 comments:

Miss & Mr. W said...
This comment has been removed by the author.
Anis_Apis said...

Hi dear, really appreciate this info :)...drop by to my blog k... :)

Miss & Mr. W said...

no problem..sharing is caring rite ;)