Thursday 23 February 2012

Content

Cadangan content blog ini adalah:

1. Hal kehidupan saya.
2. Hal pelajaran. (tu pun masuk hal kehidupan kan?)
3. Hal love life saya. (ehem,ko budget ko 'retis'??)
4. Hal business saya. (sikit2 jela.banyak2 bosan pulak kan)
5. Perkongsian idea dan pendapat. (yang ni paling banyak la)

Oh!terasa begitu skema membuat list bagai camni. Tapi apa2 pun mesti la ada objektif dan misi nya kan. 
Sila setuju!

Na kupas satu2 pulak.
(Ok,sah ko ni skema.haha)

1. Hal kehidupan saya takde lah menarik sangat pun. Orang biasa2 je,hidup pun biasa2 je la. 

2. Saya student post grad Master Art History, so cadangnya nak kongsi la apa2 saya boleh. Dulu mintak tolong en. google pasal Master Art History ni apa pun takde. Pasal Master kat Fakulti Art & Design pun takde apa yang keluar. Harap2 apa yang saya kongsi nanti dapat la membantu and memberi info kat sesiapa.

3. Bf saya muda 2 tahun dari saya. Kakak and abang ipar dia sebaya saya,haha. Awkward jugak disitu,haha. Mungkin sape2 yang situasi sikit2 cam saya ni boleh la kongsi pengalaman ke apa. Susah tau bf lagi muda ni! Banyak jugak cabaran nya. 

Tapi nasib baik saya ni awet muda,haha. Perah santan di situ!

4. Saya ada jugak bukak blog bisness. Karang2 la bagi link. Sebenarnya malu na berbisness ni sebab kena la promote2 kan. Nak promote kat orang2 yang kenal pun saya malu sebenarnya. Pelik kan? Tapi tu lah saya. Start wat bisness pun sebab rasa macam rugi je tak guna kemahiran & skill2 yang ada. 

5. Saya ni belajar Interior Design dengan Fashion. Jadi nak kongsi la sikit2 apa yang saya belajar dulu. Mana la tahu kot2 boleh bantu sape2 ke ape2. Sharing is caring kan. Kalau nak tanya saya apa2 pun boleh aje, insyaAllah saya akan cuba membantu kalau saya mampu,hehe.

No comments: